امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه با تأکید به برگزاری مداوم یادواره‌های شهدا گفت: بصیرت انقلابی دستاورد برگزاری یادواره شهدا بوده و این مراسمات انسان را آگاه می‌کند و تذکر می‌دهد که چه خو‌ن‌ها برای حفظ و حراست از کشور ریخته شده است.
کد خبر: ۳۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عملیات والفجر 8 که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسؤولان کشوری و استانی  در مسجد محمد رسول‌الله‌(ص) شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: حفظ فرهنگ و اعتقادات مذهبی جز با تداوم فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر نیست و یکی از راه‌های تداوم این فرهنگ، برگزاری یادواره شهدا و احترام ویژه به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی افزود: همه هستی و افتخاراتی که امروز نصیب کشور ایران می‌شود به دلیل جانفشانی و ایثار شهدای والامقام و ایثارگران معظم بوده و حس شهادت‌طلبی، ایمان، اطاعت از مقام معظم رهبری، اعتقادات دینی و فرهنگ عاشورایی عوامل پیروزی ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: با نگاهی به کشورهای اطراف منطقه بیش از گذشته به نعمت امنیت در کشور پی می‌بریم که حاصل رشادت‌های شهدا و همچنین برگزاری یادواره‌های آن‌ها، اقتدار نیروی مسلح و پایداری مردم در راه آرمان‌های انقلاب است.

فاطمیان با تأکید به برگزاری مداوم یادواره‌های شهدا تصریح کرد: بصیرت انقلابی دستاورد برگزاری یادواره شهدا بوده و این مراسمات انسان را آگاه می‌کند و تذکر می‌دهد که چه خو‌ن‌ها برای حفظ و حراست از کشور ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم جامعه در تمام عرصه‌ها باید به دنبال الگوهای برتر باشند بنابراین در عرصه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بهترین الگو برای همه مردم جامعه محسوب می‌شوند.

امام جمعه شهر اقبالیه استقامت خانواده معظم شهدا را عامل بقا انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب دانست و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا از راه‌های تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.

گفتنی است، در یادواره 83 شهید اقبالیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عملیات والفجر 8 که در مسجد محمد رسول‌الله(ص) شهر اقبالیه برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر،‌ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، جمعی از مسؤولان استانی و شهری و مردم شهیدپرور شهر اقبالیه حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار