رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دو بانده شدن مسیر بهشت فاطمه (س) با اعتبار یک میلیارد تومان در سال 96 عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شهروندان قزوینی از مسیر بهشت فاطمه(س) برای رفتن به زیارت قبور عزیزان خود استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر بهشت فاطمه(س) تک باندی است، افزود: حجم بار ترافیکی این مسیر در برخی روزها به ویژه پنجشنبه و جمعه‌ها به دلیل تردد بیشتر شهروندان قزوینی سنگین می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: به همین دلیل ضروری است که مسیر جاده بهشت فاطمه(س) دو بانده شود تا شهروندان قزوینی بتوانند به راحتی در این مسیر تردد کنند.

غیاثوند با اشاره به اینکه دو بانده شدن این مسیر در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شده است، تصریح کرد: در بودجه 96 شهرداری قزوین، یک میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود: عملیات اجرایی دو بانده شدن مسیر بهشت فاطمه(س) به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی در سال 96 اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با اعتباری که در بودجه 96 شهرداری قزوین اختصاص یافته است، اصلاح هندسی تقاطع نسیم شمال به سمت بهشت فاطمه(س) صورت می‌گیرد.

غیاثوند با اشاره به اینکه در برخی مواقع مردم استان قزوین به سختی در مسیر بهشت فاطمه(س) تردد می‌کردند، عنوان کرد: با اصلاح هندسی مسیر یاد شده یک باند ویژه رفت و باند دیگر مختص برگشت خودروها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح دیگر شاهد حجم بار ترافیکی و بروز مشکلات دیگر در این مسیر نخواهیم بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری تلاش در ارائه خدمات سریع و به موقع به شهروندان قزوینی دارد، ادامه داد: این مجموعه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد در راستای کسب رضایت مردم حرکت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار