با وجود آسمان ابری
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای فردا چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال جاری آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید برای شهر قزوین پیش‌بینی شده که دمای این شهر هم بین منفی سه درجه و مثبت ۱۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.
کد خبر: ۳۹۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: آسمان شهر قزوین امروز سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه سال جاری صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون دمای شهر قزوین مثبت 10 درجه سانتی‌گراد بوده و آسمان این شهر هم نیمه ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته میزان بارندگی در مناطق مختلف این استان یک صدم میلی‌متر بوده است، ادامه داد: همچنین جهت وزش باد از سمت شمال شرقی بوده و سرعت وزش باد هم دو متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

بهارونداحمدی با اشاره به وضعیت دمای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: دمای شهر قزوین در 24 گذشته با کمینه منفی یک درجه و بیشینه مثبت هفت درجه سانتی‌گراد بوده است.

این مسؤول با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین در روزهای آینده خاطرنشان کرد: برای فردا چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال جاری آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید برای شهر قزوین پیش‌بینی شده که دمای این شهر هم بین منفی سه درجه و مثبت 14 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: همچنین برای روز پنج‌شنبه نوزدهم اسفند ماه سال جاری هم شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید هستیم که دما هم بین منفی یک درجه و مثبت 14 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

بهارونداحمدی مطرح کرد: برای امشب هم کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین به ترتیب منفی یک درجه و مثبت 12 درجه سانتی‌گراد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار