با اعتباری بیش از 50 میلیون تومان
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه گفت: عملیات خط‌کشی در بلوار امام خمینی(ره) و معابر اصلی این شهر شامل خیابان معاد، خیابان توحید، خیابان نبوت و بلوار کشاورز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر پورقاسم در جلسه ستاد تسهیل نوروزی که  با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه در سالن جلسات سازمان حمل و نقل این شهر برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: به منظور بهبود و روان‌سازی ترافیک، تسهیل در رفت و آمد و ایجاد نظم ترافیکی خط‌کشی بلوار امام خمینی(ره) شهر اقبالیه اجرایی می‌شود.

وی از عملیات خط‌کشی معابر اصلی در سطح شهر اقبالیه خبر داد و افزود: بیش از 40 هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده به دلیل فرسودگی رنگ مجدد انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه با بیان اینکه در جامعه امروز مشکلات ترافیکی در بین شهرهای شلوغ گسترده بوده و موجب نارضایتی شهروندان و بروز برخی ناهنجاری‌ها همانند آلودگی هوا، اتلاف زمان و انرژی می‌شود، ادامه داد: ارتقا فرهنگ ترافیکی از سرمایه‌های مهم و ارزشمند اجتماعی بوده که فرهنگ‌سازی و اجرای آن نه برای یک قشر خاص بلکه برای همه شهروندان ضروری است.

پورقاسم هدف از اجرای این عملیات را رعایت ضوابط ترافیکی، جلوگیری از ایجاد خطر عنوان و تصریح کرد: این عملیات تأثیر فوق‌العاده بسیاری بر منظر شهری از نگاه عابران دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بیش از 50 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه یادآور شد: عملیات خط‌کشی در بلوار امام خمینی(ره) و معابر اصلی این شهر شامل خیابان معاد، خیابان توحید، خیابان نبوت و بلوار کشاورز اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار