رئیس شورای اسلامی اقبالیه:
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: شهدا همه تعلقات دنیوی را کنار زدند و خود را مسافر آسمان کردند تا راز آزادی را در بریدن از خویش و در پیوستن به معبود ترسیم کنند.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که همزمان با فرارسیدن بیست و دوم اسفند ماه روز شهدا با حضور کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری بیست و دوم اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا نمایانگر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهدا نماد ایثارگری هستند که همیشه باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند، افزود: شهدا همه تعلقات دنیوی را کنار زدند و خود را مسافر آسمان کردند تا راز آزادی را در بریدن از خویش و در پیوستن به معبود ترسیم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه تصریح کرد: خون شهیدان همچون قطره‌های باران رحمت الهی بوده که به زمین خشک جان و حیات دوباره می‌بخشد و شهدا همیشه با تقدیم جان خود به آستان حضرت دوست، چون دری درخشان در تاریخ ایران جاودانه و ماندگار شدند.

بیگدلی با گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند پرواز شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان از درگاه خداوند متعال توفیق پاسداری و صیانت از خون شهیدان و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم آن‌ها را خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار