مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوين خبر داد
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوين گفت: سومين جشنواره گل‌هاي لاله از هفدهم فروردين ماه سال جاري در بوستان‌های مشاهير و ملاخليلا آماده بازديد شهروندان است.
کد خبر: ۴۰۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 08 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری قزوین، محمدصادق مظفری افزود: این جشنواره در بوستان‌های مشاهیر و ملاخلیلا برگزار شده است که از  شهروندان و گردشگران دعوت می‌شود با ورود به محل نمایش لاله‌ها، از زیبایی گل‌های رنگارنگ لاله دیدن کند.

وی بیان کرد: جشنواره گل‌های لاله پیش از این در سال‌های 90 و 89 در بوستان مشاهیر برگزار شده است که در سال جاری هم با توجه به  موقعیت مکانی بوستان‌های مشاهیر و ملاخلیلا و بسترهای فصلی پیش‌بینی شده، عملیات طراحی و آماده‌سازی بسترها برای کاشت پیاز گل  لاله در پاییز سال گذشته انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین ادامه داد: برنامه کاشت پیاز گل‌های لاله به عنوان سنبل زیبایی و طراوت بر اساس طرح اجرایی انجام شده است.

مظفری مطرح کرد: گل‌های لاله نسبت به سرما مقاوم هستند و می‌توان آن‌ها را اواخر پاییز در باغچه کاشت تا پس از طی دوره نگهداری و عبور از سرمای زمستانه در اوایل فصل بهار و شکوفایی مجدد گیاهان، گل‌های لاله به ثمر برسد.

این مسؤول تصریح کرد: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبا راهی برای کسب آرامش و تلطیف روح و روان آدمی است که شادی و طراوت را به انسان هدیه می‌دهد و موجب مثبت‌اندیشی می‌شود.

گفتنی است، بوستان مشاهیر در خیابان شهرداری و بوستان ملاخلیلا به عنوان بزرگ‌ترین بوستان جنوب شهر قزوین در بلوار جمهوری اسلامی(کمربندی جنوبی) واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار