معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: برای هوشمندسازی ۲۲۵ کلاس درس استان بوشهر ۱۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
کد خبر: ۴۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 28 May 2015
تابناک بوشهر: حبیب فکوری بعدازظهر امروز در نشست با مدیران حوزه‌های آموزشی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در هوشمندسازی کلاس‌های درس رتبه نخست کشور به خود اختصاص داده است اظهار داشت: سه هزار و 900 کلاس درس استان بوشهر تاکنون هوشمند سازی شده است که حدود 50 درصد کلاس‌ها شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای هشت هزار و 700 کلاس درس دارد گفت: مقطع متوسطه اول کمترین هوشمند سازی کلاس‌های درس در استان بوشهر است که امسال برای توسعه هوشمند سازی دراین کلاس‌ها برنامه‌ریزی شده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به الکترونیکی کردن مدارس بیان کرد: نخستین مدرسه الکترونیکی کشور در استان بوشهر فعال است و این در حالی است که امسال طرح تبلت دانش آموزی در سه مقطع به صورت آزمایشی در سه مدرسه اجرا می‌شود.

فکوری با بیان اینکه روی تبلت دانش آموزان تنها نرم افزارکتاب درسی نصب می‌شود گفت: براساس این طرح نرم افزار کتاب درسی روی تبلت نصب و در اختیار دانش آموزان برای یادگیری محتوا قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 13 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس بوشهر مصوب شده خاطرنشان کرد: برای هوشمندسازی 225 کلاس درس استان بوشهر 13 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:علاوه بر این شش میلیارد ریال اعتبار نیز از سوی پارس شمالی برای هوشمند سازی مدارس عسلویه پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار