علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام و آغاز « ایام البیض »در ماه رجب حدود دویست و پنجاه نفر از دانش آموزان کرمانشاهی معتکف شدند، که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۰۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 16 April 2017
علی صفدری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: اعتکاف، دانش آموزان  را در برابر آسیب های اجتماعی بیمه می کند که توجه آموزش و پرورش  به برنامه های دینی مهم و اجرای آن در کاهش بروز آسیب های  اجتماعی اثر گذار است.

وی با بیان اینکه پرداختن به اعتکاف در فضای دانش آموزی به ایجاد شناخت در دانش آموزان کمک کرده و آنها را در مسیر پر خطری که در پیش دارند بیمه خواهد کرد .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه گفت: تاکیدات زیادی نسبت به اعتکاف و پرداختن به آن در دین اسلام شده  و روایاتی نیز از ئمه اطهار بیان و به جا مانده که به لزوم پرداختن به این فریضه الهی در راستای رسیدن به خود سازی و خدا شناسی تاکید کرد.

صفدری اظهار داشت: 250 دانش آموز استان کرمانشاه در ایام البیض امسال معتکف شده اند؛ از این تعداد 140 دانش آموز پسر در مسجد حاج شهباز خان به صورت دانش آموزی معتکف شده اند که همه آنها کم تر از۱۸  سال  سن دارند.

وی در ادامه برنامه های قرائت قرآن کریم و جزء خوانی ، کتابخوانی، برپاپی حلقه های  معرفتی دانش آموزی و برپایی نشست های سخنرانی با فضای دانش آموزی را از جمله برنامه های تدارک دیده برای دانش آموزان معتکف برشمرد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار