بازیگر نقش حسام بیک در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
محمود پاک نیت : موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما که اینگونه مسائل را بد می دونیم . و آنچه من در پایان این فیلم در ذهن من تداعی شد این است که شما به عنوان تماشاگر چه برداشتی می کنید و اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد چه کار می کنید؟
کد خبر: ۴۰۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 17 April 2017
محمود پاک‌نیت عصر امروز در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تجلیل از هنرمندان برتر این استان ، در پاسخ به سئوال خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص فیلم فروشنده گفت : به شخصه از تماشای این فیلم لذت بردم.
این بازیگر برجسته ی سینما و تلویزیون در ادامه افزود : من معتقدم که مسائل سنتی که وجود دارد و کارگردان این فیلم هم در کارهایش انجام می دهد  ، مسئله ی فرهنگی جامعه ی ماست .
بازیگر نقش حسام بیگ در سریال به یادماندنی " روزی روزگاری، گفت : ماجرای این فیلم ، زندگی معمولی یک زن و شوهر است که ناگهان فردی وارد این زندگی می شود و همه چیز را به هم می ریزد.
 
 از تماشای فیلم فروشنده لذت بردم/ موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما + تصاویر
 
موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما که اینگونه مسائل را بد می دانیم . و آنچه در پایان این فیلم در ذهن من تداعی شد این است که شما به عنوان تماشاگر چه برداشتی می کنید و اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد چه کار می کنید؟ آیا از هم جدا می شوید و راه خود را از هم جدا می کنید و یا نه می مانید و زندگی می کنید ؟ به نظر من این سئوالی است که کارگردان و نویسنده از تماشاگر فیلم پرسیده بود . و در مجموع ، از نظر من فیلم خوبی بود.
نگاهی کوتاه به موضوع فیلم فروشنده
  رعنا و عماد ، زن و شوهری هستند که دوستی برای آن ها یک خانه را در تهران به راحتی و خیلی زود پیدا می کند . بخش هایی از فیلم فروشنده که اصل ماجرای فیلم را نشان می دهد :رعنا یک روز که مانند همیشه منتظر عماد است، صدای زنگ در را می‌شنود. با فرض اینکه عماد است، او دکمه را زده و درب ورودی ساختمان باز می‌شود. او سپس برای دوش گرفتن به حمام می‌رود. مشخص نیست چه اتفاقی پس از آن رخ می‌دهد، اما می‌دانیم که مزاحم وارد آپارتمان شده و رعنا را مورد آزار و اذیت قرار داده است. کمی بعد متوجه می‌شویم که مستاجر قبلی آپارتمان یک روسپی بوده که مشتریان مرد به خانه‌اش سر می‌زده‌اند. وقتی عماد در فاصله‌ای کوتاه پس از آن اتفاق به خانه برمی‌گردد، ردپای خونی را روی راه‌پله‌ها می‌بیند و سپس متوجه می‌شود که همسایه‌ها رعنا را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
 
رعنا به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود، اما کاملا مشهود است که آن تهاجم او را شکننده کرده است. او تمایل ندارد تا در این مورد با عماد صحبت کند (در هر صورت، فرهادی از این نظر محدود بود). رعنا کاملا گیج و مبهوت است. گرچه عماد دلواپس است، اما نگرانی خودش نسبت به ضعفش در این مورد را به رنج رعنا ارجح می‌داند. عماد در کوتاه مدت از سکوت رعنا به تنگ می‌آید.
 
 
از تماشای فیلم فروشنده لذت بردم/ موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما + تصاویر
از تماشای فیلم فروشنده لذت بردم/ موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما + تصاویر 
 
از تماشای فیلم فروشنده لذت بردم/ موضوع این فیلم بر می گردد به ذات فرهنگی و دینی ما + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار