جنرال موتورز امیدوار است که زیر برند جدید لوکس اونیر در بیوک بتواند همان موفقیتی که زیر برند دنالی برای جی‌ام‌سی به همراه داشت را تکرار کنند. برند اونیر برای اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک همراه با معرفی نسل جدید کراس‌اوور فول سایز انکلیو به‌صورت جهانی معرفی شد و بیوک معتقد است که از این طریق با اضافه کردن تجهیزات بیشتر و فضای داخلی لوکس‌تر به محصولاتش، پتانسیل فروش بسیار زیادی در چین خواهد داشت زیرا زیر برند دنالی در جی‌ام‌سی که در سال 1999 معرفی شد توانسته است 23 درصد از کل فروش جی‌ام‌سی در ایالات‌متحده را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۴۱۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 29 April 2017

به گزارش تابناک : اما بااین‌وجود در بحث موفقیت دنالی، معاون ارشد جهانی بیوک و جی‌ام‌سی، آقای «Duncan Aldred» گفته است که هرگز برای فروش بالای برند اونیر عجله نداریم و نباید انتظار موفقیت یک‌شبه را برای این برند داشته باشیم. دنالی هم هرگز باعجله عمل نکرد و در حال حاضر برای جنرال موتورز به یک برند بسیار منحصربه‌فرد تبدیل شده است؛ بنابراین به چیزی که ما با تلاش به آن دست پیدا کرده‌ایم آسیب نخواهد رسید.

همان‌طور که گفته شد، اولین محصولی که تحت زیر برند لوکس اونیر معرفی شد، نسل جدید انکلیو است که از تجهیزات بیشتری نسبت به نسخه‌های استاندارد بهره می‌برد و در بیرون هم با جلوپنجرهٔ کرومی متمایز می‌شود. بااین‌وجود بیوک هنوز نگفته است که آیا نسخهٔ اونیر برای تمامی محصولاتش ارائه خواهد شد یا فقط برای محصولات رده‌بالا در نظر گرفته شده است. بااین‌حال انتظار می‌رود در آیندهٔ نزدیک نسخهٔ اونیر برای کراس‌اوور اینویژن و سدان لاکراس نیز ارائه گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار