رییس اداره مدارس استعدادهای درخشان قزوین خبر داد
رییس اداره مدارس استعدادهای درخشان قزوین از آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهاي درخشان از 10 اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 30 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ثابت رستمی رییس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، گفت: کارت های ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از طریق سامانه قابل دریافت می باشد.

وی افزود: ضروری است دانش آموزان گرامی ضمن مراجعه به سامانه،‌ کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

رییس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که در مهلت قانونی اعلام شده،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ نشده اند، با مراجعه به سامانه و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات  پرداخت،‌ ثبت نام خود را تأیید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

رستمی تصریح کرد: بدیهی است عدم اقدام در مهلت تعیین شده،‌ به منزله انصراف از شرکت در آزمون بوده و کارت ورود به جلسه برای ایشان صادر نخواهد شد، دانش آموزان می توانند با ورود به آدرس اینترنتی  http://azmoon.Medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. آزمون ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار