کد خبر: ۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 31 May 2015
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی بار دیگر از انتخابات پر حاشیه شورای شهر کرج دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرغم اعتراضات و حاشیه‌های گسترده چهارمین دوره انتخابات شورای شهر کرج، نماینده این شهرستان بار دیگر از نتایج انتخابات دفاع کرد. این در حالی است که مصطفی افضلی‌فرد دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس به صراحت تاکید کرده بود که «طبق بررسی‌های کمیسیون؛ صندوق‌های رأی کرج در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا باید باطل شود و این امر طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور و وزارت کشور اعلام شده است.»
محمدجواد کولیوند ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر کرج به خبرنگاران گفت: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج براساس قانون برگزار و بر اساس قانون نیز به تایید هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات رسیده است.
وی که در دوران انتخابات ریاست هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات را بر عهده داشته است، در دفاع از عملکرد خود گفت: صحت این انتخابات با دقت بررسی و در نهایت به تایید هیئت مرکزی انتخابات رسیده و هیچ شائبه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
این مسئول اظهار داشت: هیچ تخلفی در انتخابات صورت نگرفته و اختلافی هم میان آرا وجود ندارد و انتخابات شورای شهر کرج ابطال نشده و نمی‌شود.
کولویند با انتقاد از مطالب مطرح شده درباره نحوه شمارش آرای انتخابات شورای شهر کرج گفت: امروز همه باید از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و نباید اجازه دهیم که عده‌ای با آبروی دیگران بازی کرده و خدشه به انتخابات وارد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره طرح استانی شدن انتخابات نیز گفت: هم اکنون طرح فوق در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است.
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت انجام کار کارشناسی بیشتر، به احتمال فراوان این طرح به انتخابات آتی مجلس نمی‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار