نماینده ی حوزه ی فرهنگی و هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه گفت: مسئله ی مساجد و اقدامات قرآنی مظلوم واقع شده است، که در چندین سال قبل، معاونتی در اداره فرهنگ و ارشاد به منظور فعالیت قرآنی وعترت تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 17 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، محمودی ادر نشست اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار، اظهارداشت: ۷۵ موسسه ی قرآنی در استان تاسیس که بیش از ۴۰۰ کانون فرهنگی مساجدفعال  در سطح استان داریم.

وی با بیان اینکه از زمانی که این طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، افزود: از زمان تصویب آن تا کنون هیچ یک از اداره های مختلف با ما دراین زمینه همکاری نکرده اند، و فعالیت  در این حوزه در استان ضعیف است.

نماینده حوزه فرهنگی و هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گفت: انتظارجامع قرآنی از دولت کنونی بیش از این است که دولت یازدهم از موسسات قرآنی هیچ گونه حمایتی نکرده است، و موسسات قرآنی روی پای خود ایستاده اند.

محمودی خاطرنشان کرد: استاندار همانند توجه به سایر رشته های هنری به موسسات قرآنی توجه کرده و در این زمینه ‌پیگیر  باشد، مسئله ی ما حمایت مالی نیست، بلکه حمایت معنوی کنند 

وی در پایان گفت: در جلسه های مختلف استانداری با دستگاهها ی اجرایی هیچ توجه ای به قشر قرآنی نشده است، ولازم است  مسئولان و افراد فعال قرآنی جلسه ای در این زمینه با استاندار داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار