فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و دویست میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل  ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "همتعلی شکری" در اين باره گفت: در پي شکایت فردی مبنی بر اینکه از طریق سایت دیوار نسبت به فروش یک دستگاه تراکتور به دو نفر به هویت های معلوم اهل و ساکن کرمانشاه اقدام کرده و پس از انجام معامله یک فقره چک حامل و همچنین جهت ضمانت وصول چک یک دستگاه خودروی ام وی ام نیز نزد وی گذاشته اند، اما حساب نامبردگان فاقد وجه و خودروی ام وی ام نیز دارای سابقه سرقت در شهرستان سنندج بوده است، لذا در این راستا دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با  استفاده از شگردهای خاص پلیسی به چندین نفر از اهالی بخش بیستون اعلام کردند که چندین دستگاه تراکتور را به صورت صوری در سایت دیوار جهت فروش قرار دهند که پس از چند روز کلاهبردان با یکی از فروشندگان جهت خرید تراکتور تماس گرفته و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار کرد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شدند اما با مشاهده ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کردند تاکنون با جلب اعتماد افراد مختلف مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند. 

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده اند، به شهروندان توصیه کرد که از اعتماد بیش از حد به دیگران بپرهیزند تا مشکلات جبران ناپذیری برای آنان بوجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار