هر از گاهی کمپانی‌های خودروسازی با شرکت‌های دیگری برای تولید اسباب و وسایلی ویژه همکاری می‌کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تولید مبلمان، سیستم‌های صوتی و تصویری و در این مورد ویژه به یک لپ‌تاپ اشاره کرد.
کد خبر: ۴۳۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 01 June 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال به تازگی مرسدس بنز و سونی با یکدیگر برای تولید یک لپ‌تاپ بسیار ویژه از سری نوت بوک های وایو Z همکاری نموده‌اند.


این کامپیوتر منحصربه‌فرد دارای چندین شاخصه‌ی طراحی مرسدس بنز از جمله تصویر کانسپت ویژن توکیو و یا مدل کلاسیک 300SL در روی صفحه و تعدادی از ستاره‌های سه پر است؛ اما جذاب‌ترین بخش این است که شما با هر بار روشن کردن دستگاه صدای دل‌نشین غرش پیشرانه را می‌شنوید اما ما نمی‌دانیم این غرش زیبا متعلق به چه خودرویی است.


"زیر کاپوت” این نوت بوک خاص، درست همانند یک وایو Z عادی رم 8 گیگ، هارددیسک 256 گیگ، پردازنده‌ی اینتل i7 و ویندوز 10 قرار دارد. همچنین نسخه‌ای با پردازنده‌ی i5 نیز در دسترس است.


هیجان‌زده شدید؟ ما هم هیجان‌زده‌ایم اما اخبار بدی داریم. این لپ‌تاپ منحصراً در ژاپن عرضه شده و تنها 100 دستگاه از آن ساخته می‌شود. اگر نسخه‌ی قدرتمند i7 را می‌خواهید باید بیش از 2500 دلار به سونی بپردازید. نسخه‌ی i5 ارزان‌تر بوده و حدود 2225 دلار قیمت دارد.


خب بهتر است برای خرید این لپ‌تاپ ویژه دست بجنبانید و سری به سرزمین آفتاب تابان بزنید!





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار