مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: قاچاقچیان در استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه علاوه بر ضبط کالا ۲۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون و ۶۸۱ هزار ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۴۳۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی با اشاره به رسیدگی به 160 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا در اردیبهشت ماه گذشته در سازمان تعزیرات، اظهار داشت: قاچاقچیان در استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه علاوه بر ضبط کالا 20 میلیارد و 246 میلیون و 681 هزار ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه قنادان برای خالص فروشی نان شیرینی و زولبیا و بامیه به منظور کسر وزن جعبه از قیمت شیرینی خبر داد و گفت: کسر وزن جعبه برای نان شیرینی با قیمت بالاتر از 135 هزار ریال و کسر 5 هزار ریال به‌عنوان وزن جعبه، و برای زولبیا و بامیه کمتر از هر کیلو 135 هزار ریال و نوشتن این موضوع در محل دید مشتری توسط واحدهای قنادی الزامی است.

جودکی بیان کرد: قاچاقچیان در تعزیرات حکومتی کرمانشاه  به اتهام مباشرت و حمل انواع کالا از جمله تلفن همراه، البسه، گردو و لاستیک توسط شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه پس از گذراندن تشریفات قانونی علاوه برحکم به ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 1 میلیارد و 475 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی از توقیف البسه خارجی قاچاق در شهرستان قصرشیرین خبر داد و افزود: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز قصر شیرین مقدار قابل توجهی کفش و البسه قاچاق از یک قاچاقچی کشف و علاوه بر ضبط کالا، متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به کشف و ضبط 23 دستگاه پلوپز خارجی با مارک geepas ، گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کنگاور دو متهم را که قصد حمل و فروش کالاهای فوق را از شهرستان جوانرود به سمت همدان داشتند به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 25 میلیون و 300 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جودکی اظهار کرد: همشهریان عزیزدر صورت مشاهده هرگونه تخلف، آنرا با سامانه پیامکی  30009651  و یا با شماره  124  سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار