مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه به اداره شهر توسط شهروندان و با مشارکت آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل  شهرداری کرمانشاه  مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه گفت : با توسعه و پیشرفت شهرها فعالیتهای شهرداری تنها به حوزه  خدماتی ختم نمی شود ، بلکه در سایر بخشها از جمله  حوزه های  فرهنگی و اجتماعی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستیم .

شهردار کرمانشاه افزود : هدف ما در شهرداری کرمانشاه امروز داشتن شهری است که با مشارکت خود شهروندان  اداره شود و سیاست داشتن شهری شهروند مدار از اولویتهای کاری مجموعه شهرداری کرمانشاه است .

مهندس آرش رضایی با تاکید بر اینکه گسترش شهرنشینی از یک  سو و از طرفی  دیگر مشکلاتی که شهرها با توجه به توسعه     ناهمگون با آن روبرو هستند زندگی شهروندی  را بسیار سخت و طاقت فرسا کرده است گفت : علاوه بر اینکه باید تجدید نظر اساسی در ساختار  عملکرد  شهرداری ها بخصوص  حوزه هایی مانند محیط  زیست  ، حمل و نقل و شهرایمن آوریم برای رسیدن به یک شهر ایده آل  نیز نیازمند همکاری تک تک  شهروندان هستیم و شهر باید بدست  خود مردم و با توجه خواست و نیاز آنها اداره شود .

وی تصریح کرد : از جمله برنامه های ما بازگرداندن نشاط و شادابی در فضای شهری  و تغییر نگرش در جذابیتهای شهری است ، ضمن اینکه  از مشکلاتی  که در حوزه  توسعه شهر داشته ایم این بوده است که اخلاق مداری را توام  با افزایش تراکم  فیزیکی  در سح شهرها  افزایش نداده ایم  و باید در خصوص ترجیح  روحیه همبستگی و تعامل  اجتماعی در حوزه  مدیریت شهری به صورت جدی تری اقدام نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار