رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه از برخورد جدی با باشگاه های بدنسازی بدون مجوز در سطح استان خبرداد.
کد خبر: ۴۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی ، اظهارکرد: در جلسه ای که در کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم، پیشنهاد بررسی و بازرسی کلی از باشگاه های بدنسازی استان را ارائه دادیم که بتوانیم با مشارکت و همراهی تربیت بدنی استان این مهم را به انجام رسانیم که خوشبختانه این پیشنهاد با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه شد.
 
وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد  هر هفته اکیپی متشکل از نماینده هیات پرورش اندام و نماینده اداره کل ورزش و جوانان به کار بازرسی از باشگاه های پرورش اندام استان بپردازند.
 
شیروانی افزود: با انجام این کار، همه باشگاه های بدون مجوز استان حذف خواهند شد، همچنین شرایط مناسبی برای درجه بندی و رتبه بندی باشگاه های دارای مجوز به دست می آید.
 
رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: طی هفته جاری اولین مرحله این کار بازرسی از باشگاه های پرورش اندام در سطح استان در قالب چند اکیپ انجام شد و دستور پلمب چند باشگاه بدون مجوز نیز صادر شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که در سطح شهر کرمانشاه حداقل 20 باشگاه بدنسازی بدون مجوز داشت باشیم که به آنهایی که شرایط دریافت مجوز را دارند فرصت می دهیم نسبت به اخذ مجوز خود اقدام کنند و آنهایی که شرایط اخذ مجوز ندارند را هم پلمب خواهیم کرد.
 
شیروانی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 400 باشگاه بدنسازی در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارند، گفت: از نظر ما ایجاد باشگاه های بدنسازی در سطح استان به حد اشباح رسیده و بهتر است با ایجاد تدابیری، سرمایه گذاران حوزه ورزش را به ایجاد باشگاه برای دیگر رشته های ورزشی سوق دهیم.
 
رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه اظهارکرد: به عنوان مثال در رشته ورزشی وزنه برداری که استان کرمانشاه از گذشته تاکنون استعدادهای خوبی در آن داشته و قهرمان المپیک نیز داریم، تنها یک باشگاه فعال داریم، بنابراین جا دارد که به توسعه باشگاه ها در چنین رشته هایی بپردازیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 20 هزار کرمانشاهی در باشگاه های بدنسازی استان فعالیت دارند و تعداد باشگاه های این رشته آنقدر زیاد است که کار نظارت بر آنها را دشوار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار