سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه دارندگان خودروهای فرسوده تا پایان شهریور ماه سالجاری فرصت دارند در طرح نوسازی خودروهای فرسوده ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 28 June 2017
سجاد سليماني امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: دارندگان خودروهای فرسوده در صورت عدم تعویض خودروی فرسوده خویش بیش از ده سال از سوی پلیس راهور اجازه تردد نخواهند داشت و کسانی که در این طرح ثبت نام نکرده اند در زمان تعیین شده به دفاتر پیشخوان دولت جهت ثبت نام مراجعه کنند.

وي با اشاره به نوسازی 950 دستگاه خودروی فرسوده، تصریح کرد: در اين طرح 20 ميليون تومان وام چهارساله با کارمزد 16 درصد به تاکسي ‌داران پرداخت مي شود و 570 دستگاه خودروي مشمول طرح، هنوزموفق به ثبت نام در طرح نوسازي نشده اند تئصیه می شود مالکان آنها هرچه زودتر نسبت  ثبت نام در این طرح اقدام کنند. 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه در ادامه اظهارداشت: اقساط ماهانه وام نوسازی خودروهای فرسوده  570هزار تومان است و اين تفاوت از سهم آورده راننده که پنج ميليون و500 هزار تومان مي باشد کسر مي شود که با رايزني اين سازمان جهت تشويق متقاضيان مبلغ 3 ميليون تومان وام با کار مزد 4 درصد نيز از طريق پست بانک  به متقاضیان اعطا مي شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار