بخشدار کمالان:
سیدرحمت اله میردیلمی در جلسه هم اندیشی معتمدین شهری فاضل آباد گفت: در گردونه توسعه همه جانبه با دولت کارامدتر تدبیر و امید شهر و روستایی موفقترند که با مشارکت متنفذین و مسئولین بتوانند در مسیر ارتقا گام بردارند.
کد خبر: ۴۵۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 03 July 2017
سیدرحمت اله میردیلمی در جلسه هم اندیشی معتمدین شهری فاضل آباد گفت: در گردونه توسعه همه جانبه با دولت کارامدتر تدبیر و امید شهر و روستایی موفقترند که با مشارکت متنفذین و مسئولین بتوانند در مسیر ارتقا گام بردارند.

بخشدار کمالان تاکیدکرد: شهر فاضل آباد دارای فرصتهای طلایی بوده و هست که یک هم افزایی جدی نیاز دارد.

میردیلمی تاکید کرد: باید در مسیر توسعه شهری و روستایی همه مردم و معتمدین در کنار مدیران و مدیریت شهری و شورایی باشند و مدیران هم به نظرات معتمدین توجه ویژه نمایند.

بخشدار کمالان افزود: خیلی از نیازهای عمومی شهری به دلیل توجه نکردن به دیدگاههای معتمدین و متنفذین محقق نشد و برخی هم بدون توجه به نظرات آنها ایجاد شده است که نفع و رضایت عمومی تامین نشد.

میردیلمی همچنین گفت: دولت تدبیر و امید یک دولت کارآمد و برنامه محور در راستای دموکراسی ورای مردم است و در دولت دوازدهم علیرغم فشارها اما کارآمدی و برنامه محوری دولت برای خدمات بیشتر، مضاعف خواهد یود.

وی یادآورشد: سلیقه ها محترم است اما کار و تلاش بدون اغماض و براساس برنامه های دولت بطور جدی باید در دستور کار همه متولیان باشد.

در این جلسه دکتر پاکدامن مشاور کارآفرینی و اشتغال بخشدارکمالان بر لزوم اتحاد مدیریت شهری و شورایی با معتمدین برای توسعه شهرفاضل آباد تاکیدکرد و گفت: امروز باید با چراغ برنامه محوری آگاهانه بسوی خوداتکایی برویم.

وی افزود: اشتغال و تولید اساس برنامه دولت تدبیر است و مسیر آنهم بهره مندی عقاید متنفذین و عقلای شهری و روستایی است.

مهندس نظری مشاور گردشگری و فرهنگی بخشدار کمالان هم گفت: فاضل آباد به دلیل موقعیت جغرافیایی قلب توسعه گردشگری است و می توان درآمدهای ناشی از گردشگری را در آتی افزایش چشمگیری بخشید.

وی گفت: شورای معتمدین شهر و بخش کمالان بهترین مسیر برای توسعه با حمایت مردم است.

نظری گقت: در شورای معتمدین براساس آرای داخلی و برگزاری انتخابات 7 نفر عضو اصلی هیات امنا ودو علی البدل می شوند و از هر یک از دستگاههای اداری شهر هم یک نماینده عضویت خواهند داشت تا ضمانت اجرایی آن محکم تر گردد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار