رئیس آب و فاضلاب شهرستان چرام خبر داد
آرمان حیدری : رئیس آب و فاضلاب شهرتان چرام : احداث تصفیه خانه 3000 متر مکعبی شهر چرام در حال اجراست و امیدواریم تا حداکثر دو سال دیگر به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۴۵۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 03 July 2017
به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب رئیس آب و فاضلاب شهرستان چرام و سرپرستی فرمانداری چرام به همراه خبرنگاران بازدیدی از محل احداث تصویه خانه شهر چرام داشتند.
رئیس آب و فاضلاب ، شهرستان چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های جدی برای بهره برداری هر چه سریعتر از تصفیه خانه شهر چرام خبر داد و افزود : عملیات اجرایی این تصفیه خانه آغاز شده است و بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته ، امیدواریم حداکثر تا دو سال دیگر به بهره برداری کامل برسد.
آرمان حیدری در ادامه گفت : این تصفیه خانه با اعتبار 70 میلیارد ریالی در مساحتی به میزان شش و نیم هکتار در منطقه نزدیک به امامزاده امیرولی در حال احداث می باشد.
حیدری در خصوص ظرفیت این تصفیه خانه گفت : حجم 3000 متر مکعبی در شبانه روز برای این تصفیه خانه در نظر گرفته شده و نگرانی جمعیت 20000 هزار نفری شهر چرام را در خصوص موضوع فاضلاب شهر ، بر طرف می کند.
وی با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت : بحران آب بسیار جدی است و انتظار از مصرف کنندگان به خصوص هم شهرستانی های عزیز این است که این موضوع را جدی گرفته و سعی نمایند در مصرف آب نهایت دقت را نموده تا با کمترین مشکلات در خصوص توزیع آب مواجه شوم.
حیدری در این زمینه به تعویض یکی از پمپ های انتقال آب ظرف چند روز گذشته گفت : یکی از پمپ های استخراج از چاه های آب شهر چرام ، قابلیت استفاده را نداشت و مجبور به تعویض آن شدیم که در این زمینه هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال را متحمل شدیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما این است که فصل گرم سال را با کمترین قطعی آب پشت سر بگزاریم از شهروندان خواست نسبت به مصرف آب حساسیت ویژه ای داشته باشند تا انشاء الله مجبور به جیره بندی یا قطعی آب نشویم.
تصاویر تکمیلی
 
 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
بعضی حالا به فکر ریش افتادن که شاید بدردشون بخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار