رئیس صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بهداشت و تغذیه در دوران بازنشستگی خبر داد و گفت: سالمندان باید متناسب با تغییراتی که در این دوران در سیستم بدن ایجاد می‌شود، تغذیه داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی با بیان اینکه بازنشستگان ذخایر عظیم و ثروت‌های اقتصادی این مرز و بوم هستند، اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشور افتخار خدمت‌گذاری به این قشر را دارد.

رئیس صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بهداشت و تغذیه در دوران بازنشستگی خبر داد و گفت: این همایش روز پنجشنبه، 15 تیرماه ساعت 8:30 دقیقه تا 11:30 دقیقه در تالار شهید بهشتی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی با تاکید به مهم بودن تغذیه در دوران بازنشستگی و سالمندی، تصریح کرد: سالمندان باید متناسب با تغییراتی که در این دوران در سیستم بدن ایجاد می‌شود، تغذیه داشته باشند.

رحیمی به کاهش حجم وعده‌های غذایی و افزایش تعداد وعده‌های غذایی در دوران پیری اشاره و بیان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری توجه به ارتقای سلامت بازنشستگان با هدف کاهش هزینه‌های درمانی و کمک به اقتصاد بازنشستگان را در دستور کار دارد.

این مسؤول با بیان اینکه سالمندان باید چهار گروه مواد غذایی از جمله شیر و لبنیات، گوشت، حبوبات، نان، غلات، میوها و سبزی‌ها را در مصرف روزانه داشته باشند، افزود: تغذیه صحیح در دوره سالمندی یکی از موثرترین راه‌ها در کنترل اضافه وزن، فشار خون، چربی خون، قند خون و... است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار