در شورای اداری لنده مطرح شد
فرماندار لنده : رهبری بعنوان نقطه تلاقی همه جریانات سیاسی همواره وحدت و همدلی را رمز سربلندی و اعتلای ایران اسلامی میداند و نارضایتی خود را بلافاصله بعد از بهره برداریهای ناصواب از بیانات خود نشان دادند .
کد خبر: ۴۵۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 06 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده در سال 96 در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار گردید . کریمی نژاد فرماندار لنده در این نشست با تبریک هفته ی قوه قضائیه با اشاره به بی مهری این روزها به رئیس جمهور بعنوان عصاره ی انتخاب مردمی و جمهوریت نظام گفتند: حافظه تاریخی ملت ایران پدیده شوم شبیه سازی وقایع تاریخی را برنمی تابد . در روزهای اخیر شاهد برخی بداخلاقی های سیاسی در فضای سیاسی کشور هستیم که طی آن عده ای قصد دارند با مقایسه ی منتحب مردم با روسای جمهور اوایل انقلاب کام ملت شریف ایران را تلخ کنند . غافل از آنکه این قیاس مع الفارق در محک خردورزی ایرانیان و اذهان ملت انقلابی شکل نخواهد گرفت و این پروژه ی نخ نما عقیم خواهد ماند .
 
ازبیان یکی از مهمترین دستاوردهای برجام تا رسیدن انتقادات نفتی به لنده 

ایشان در ادامه اینگونه رفتارهارا ناشی از غرض ورزی و تعصب کور و نقطه مقابل منویات رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت : رهبری بعنوان نقطه تلاقی همه جریانات سیاسی همواره وحدت و همدلی را رمز سربلندی و اعتلای ایران اسلامی میداند و نارضایتی خود را بلافاصله بعد از بهره برداریهای ناصواب از بیانات خود نشان دادند . کریمی نژاد در ادامه گریزی به دستاوردهای برجام زد و گفتند قرارداد پنج هزار میلیارد دلاری با شرکت توتال فرانسه در حوزه نفت مصداق عینی دستاوردهای اقتصادی برجام است و به مرور زمان آثار و نتایج این معاهده بین المللی بیشتر آشکار خواهد شد .

فرماندار لنده با تبریک به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا ، فرایند بزرگترین ماراتن سیاسی ، اجتماعی کشور یعنی انتخابات را در شهرستان لنده به سه دلیل قابل اعتنا دانست . 1 - مشارکت حداکثری مردم 2 - ضریب امنیت بالای انتخابات 3 - تلاش برای برگرداندن اعتماد عمومی بعنوان مهمترین سرمایه اجتماعی دولتها . کریمی نژاد گفت : تنها شهرستانی بودیم که با کمبود تعرفه مواجه نبودیم و این امر منتج به مشارکت حداکثری شد . هیچگونه تنش و درگیری که منجر به خدشه دار شدن امنیت فرایند انتخابات شود نداشتیم . و نکته آخر آنکه با توجه به اعتراضات مسبوق به سابقه در سالهای قبل برای اولین بار در دو مرحله شاهد بازشماری مجدد آرا در 50 درصد از صندوقهای مورد اعتراض بودیم.
کریمی نژاد در ادامه سخنان خود گفت : پروژه جاده لنده به تشان در دست بررسی بوده و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که امیدواریم با تلاش مسؤولان به سرانجام برسد و شاهد خروج شهرستان از بن بست باشیم.
وی به گازرسانی روستاهای پر جمعیت شهرستان لنده اشاره و تصریح کرد: در آینده نزدیک پروژه گازرسانی به روستاهای قیام، چهارراه و … کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
ازبیان یکی از مهمترین دستاوردهای برجام تا رسیدن انتقادات نفتی به لنده 

وی خاطر نشان کرد: هیچگونه هماهنگی میان مدیران کل و فرمانداران در خصوص توزیع اعتبارات و پروژه‌ها وجود ندارد و بدون توجه به اولویت‌های شهرستان اعتبارات توزیع می‌شوند.
فرماندار شهرستان لنده به موضوع اعتبارات نفت اشاره و ادامه داد: در سطح کلان می‌گویند اعتبارات نفت برای هر استان باید توزیع شود ولی در سطح استان تنها به دو شهرستان اختصاص می‌یابد که این امر باعث نارضایتی عمومی از تبعیض در توزیع بودجه‌ها شده است.
کریمی‌نژاد در ادامه به بحث نفت کوه سیاه لنده اشاره و گفت: اکتشاف نفت در کوه سیاه باید جدی گرفته شود و نسبت به حفاری در این منطقه لازم است با جدیت اقدام شود.
فرماندار لنده در ادامه به کم‌کاری برخی مدیران در شهرستان اشاره و افزود: مدیران باید پاشنه‌ها را کشیده و کار کنند، لنگان لنگان کار کردن درست نیست.
وی افزود: سه ماه به مدیران کم کار شهرستان وقت داده می‌شود که خود را به مدیران پر تلاش برسانند و با اقدامات صحیح به مردم خدمت کنند.
کریمی‌نژاد با اشاره به مظلومیت فرهنگ در شهرستان لنده ادامه داد: مدیران شهرستان باید اعتبارات فرهنگی خود را در اختیار گروه‌های فرهنگی و هنری قرار دهند و حمایت همه‌جانبه خود را از آنها داشته باشند.
وی به راه‌اندازی ستاد بازسازی عتبارات عالیات شهرستان اشاره و گفت: همه ادارات باید هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات و وظایف خود در کمیته‌های اعلامی و ابلاغی اقدام و این ستاد را در شهرستان حمایت کنند.
در ابتدای این مراسم حسن پور معاون فرماندار و دبیر جلسه از مدیران خواست تا با ارائه روند کار خود گزارشی از اقدامات سه ماهه اول سال ارائه دهند .
 
ازبیان یکی از مهمترین دستاوردهای برجام تا رسیدن انتقادات نفتی به لنده 
 
ازبیان یکی از مهمترین دستاوردهای برجام تا رسیدن انتقادات نفتی به لنده 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار