کد خبر: ۴۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹ 10 June 2015
معاون سیاسی - انتظامی فرماندار کرج سیاست دولت تدبیر و امید را آزادی افراد برای بیان دیدگاه های خود خواند و گفت: این آزادی پویایی نظام را به دنبال دارد و ما نیز مخالف بیان دیدگاه ها در چارچوب ها نیستیم.
به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز سه شنبه در نشست شورای اداری کرج، افزود: اگر گروهی برای سخنرانی مجوز داشته باشد، فرمانداری کرج استقبال می کند و در چارچوب قانون مورد حمایت قرارمی گیرد.
وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به انتخابات باشکوه داریم و حضور حداکثری مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند و باید رفاه ملت ایران اسلامی را در چارچوب قانون تامین کرد.
معاون فرماندار کرج گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در کلانشهر کرج، باید به آسیب شناسی انتخابات سال های گذشته بپردازیم و از تجربیاتی که در سال های قبل به دست آمده، استفاده کنیم.
عسگری گفت: یکی از مشکلات کلانشهر کرج تعداد شعب اخذ رای آن است که تعداد آن با نیمی از استان های کشور برابری می کند.
وی اضافه کرد: بنابراین باید با برنامه ریزی به سمت انتخابات باشکوه باید پیش رفت و با برنامه ریزی و آسیب شناسی خلاها را پیدا کرد.
عسگری خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انتخابات حوزه انتخابیه به 15 منطقه و هر منطقه به 10 محله در کرج تقسیم می شود که مسوولیت اجرای انتخابات آنها با یکی از دستگاه های اجرایی خواهد بود و بحث های آموزشی دراین زمینه پیگیری می شود.
معاون فرماندار کرج افزود: براساس اعلام شورای نگهبان و هیات رییسه خبرگان رهبری دراستان البرز برای انتخابات پیش رو خبرگان رهبری در استان البرز دو نماینده خواهیم داشت.
وی گفت: درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام داوطلبان از 28 آذرماه جاری خواهد بود. براساس قانون کسانی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات هستند، یعنی افرادی که باید استعفا دهند، از جمله مدیران کل، شهرداران، اعضا شوراهای اسلامی، باید شش ماه قبل از ثبت نام اقدام کنند.
دراین نشست رییس جهاد کشاورزی، محیط زیست، رییس حوزه فرمانداری کرج، رییس اداره برنامه ریزی فرمانداری کرج ، رییس اداره شهری و روستایی فرمانداری کرج ،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر این شهرستان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار