سرپرست نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در البرز خبر داد
سرپرست نمایندگی دفتر استان قدس رضوی از آغاز طرح خادم یاران رضوی در استان البرز خبر داد و گفت: تاکنون 600 هزار نفر از مردم این استان در این طرح ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۴۶۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 23 July 2017

به گزارش تابناک البرز، عباس قاضیخانی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح خادم یاران جوان با هدف کمک به محرومان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با اغاز اجرای این طرح در استان البرز تا کنون 600 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح خادم یاران رضوی با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به محرومان تعریف شده است، افزود: در این طرح افراد متقاضی در منازل، مناطق و محلات خود با ثبت نام در طرح خادم یاران رضوی خدمت به محرومان که در واقع خدمت به آستان قدس رضوی است را انجام می دهند.

وی تأکید کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری رسیدگی به ضعفا، فقرا، مستمندان با استفاده از پتانسیل آستان قدس رضوی است که استفاده از این ظرفیت نیازمند تشکیلات جدیدی در سراسر کشور بوده که به همین منظور سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی تشکیل شد.

قاضیخانی افزود: سازمان های اقتصادی، شرکت ها ، سازمان ها و تمامی درآمدهای آستان قدس در اختیار سازمان فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ غنی رضوی و خدمات رسانی هر چه بیشتر به محرومان و مستضعفان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با هدف اجرای این منشور هفت گانه نیاز به ایجاد دفاتر در سراسر کشور بود که از مرداد ماه 95 دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان های کشور افتتاح و البرز پنجمین استان بوده که این دفتر در آن راه اندازی شد.

سرپرست نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در البرز گفت: یکی از برنامه های این دفاتر شناسایی و جذب مستمندان و محرومان است که برای اینکه بتوان خدمات بیشتری به این افراد ارائه کرد برنامه جامع خادم یاران تعریف شده است.

قاضیخانی اظهار داشت: هم اکنون حدود 600 نفر دراستان برای این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد 310 نفر در اردیبهشت ماه آموزش های لازم را فرا گرفته و در همایش بزرگی در 7 مرداد ماه در دهه کرامت احکام این خادم یاران به آنها داده می شود تا به عنوان خادم یاران رضوی کار خود را شروع کنند.

وی ادامه داد: وقف و نذر، آموزش، اطعام، بهداشت و درمان، اردوهای جهادی فنی، تخصصی مهندسی و ورزشی،اشتغال، ازدواج، علمی، تبلیغی از جمله طرح هایی است که خادم یاران رضوی می توانند در آن مشارکت و خدمات رسانی کنند.

قاضیخانی گفت: همچنین در سطح شهرستان ها نیز با حمایت امام جمعه هر شهر رابطین را مشخص که این رابطین نیز وظیفه خادم یاران را در هر شهرستان انجام می دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار