فرماندار شهرستان روانسر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون زمینه اشتغال 111 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
کد خبر: ۴۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 31 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره)، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان روانسر اداراتی هستند که این تعداد اشتغال زایی داشته اند.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سالجاری یک میلیارد و 100 میلیون ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال جوانان روانسری پرداخت و زمینه اشتغالزایی 12 نفر فراهم شده است.

فرماندار روانسر همچنین از تصویب  شش طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد. 

ویسمرادی تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ها را 198 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها 70 فرصت شغلی جدید در روانسر ایجاد می شود. 

وی این طرح ها را راه اندازی کارخانه سیم مفتول فولادی با ظرفیت 24 هزار تن ، توسعه قطعات ماشن آلاات عمومی ، توسعه و تجهیز کارگاه پرورش قارچ ، راه اندازی دانه بندی شن و ماسه ، ایجاد کارگاه تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی و ایجاد باغ پائولونیا عنوان کرد.

فرماندار شهرستان روانسر ارائه راهکارها و حمایت از سرمایه گذاران را بسیار ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: حذف بروکراسی های اداری و مشاوره دقیق به افراد  کارآفرین و سرمایه گذار می تواند به اشتغال پایدار کمک کند

حسین ویسمرادی ادامه داد: با وجود مشکل برق و آب در شهرک صنعتی روانسر این شهرک یکی از شهرک های فعال استان است و توسعه آن در دستور کار مسئولان است.

وی افزود:  شهرستان ظرفیت های مناسبی برای توسعه و اشتغال دارد و حوزه گردشگری یکی از این ظرفیت ها است که باید با تبلیغات به شگردهای نوین به جذب گردشگر و رونق بازار کمک کنیم.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر تاکید کرد: ساماندهی خانه های گردشگری در روستاهای قوری قلعه و شبانکاره و هدایت طرح های گردشگری به مجموعه تفریحی توریستی قوری قلعه باید در دستور کار اداره  میراث فرهنگی و گردشگری باشد.

حسین ویسمرادی گفت: آنچه برای ما در شهرستان روانسر بسیار مهم است ایجاد اشتغال و حمایت از افراد کارآفرین است و مسئولان باید از ظرفیت هایی که در منطقه موجود است در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار استفاده نمایند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار