احمد کرمی؛
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: تمامی مطالبات واحدهای سیل زدگان ایلامی (تسهیلات بلاعوض) تا پایان شهریور پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۷۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 06 August 2017
به گزارش تابناک تایلام ؛احمد کرمی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای سیل زده استان ایلام اظهار کرد: یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در مجموع به تعداد 20 هزار واحد سیل زده استان با بهره چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری اختصاص یافته است.
 
وی از پرداخت 270 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به واحدهای سیل زده استان خبر داد و افزود: تاکنون تسهیلات بلاعوض در شهرهای ایلام و ملکشاهی بطور کامل پرداخت شده و تا پایان شهریور ماه نیز در دیگر شهرستان ها به تدریج پرداخت می شود.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام تاکید کرد: بیش از 900 واحد خسارت دیده تاکنون نوسازی، 20 هزار واحد تعمیر و در این خصوص بیش از 100 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی نیز هزینه یافته است.
 
کرمی با بیان اینکه نیاز به مراجعه به بنیاد مسکن استان برای دریافت تسهیلات نیست، گفت: در صورت وجود مشکل در شماره حساب یا پرونده خسارت دیدگان افراد می ‌توانند به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار