کد خبر: ۴۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 14 June 2015
مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان البرز گفت: 77 کیلومتر شبکه فاضلاب در کرج وارد مدار بهره‌برداری شد.
غلامرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با رفع آخرین نقاط انفصال شبکه و خطوط اصلی فاضلاب در کرج، رجایی‌شهر و مهرشهر، 77 کیلومتر شبکه فاضلاب با برآورد نصب 9 هزار فقره اشتراک وارد مدار بهره‌برداری شد.
وی ادامه داد: در مجموع 14 نقطه انفصال رفع و شبکه مربوطه به این نقاط انفصال به دو بخش کلی تقسیم شده است که بخش اول حدود 37 کیلومتر شبکه اجرا شده، مربوط به رفع انفصال در مناطق اسلام آباد و رجایی‌شهر و به ویژه عملیات لوله‌رانی در عمق 6 متری زمین درمیدان حصارک بوده است.
رضایی تأکید کرد: با اجرای این اقدامات شبکه و انشعاب فاضلاب در خیابان برغان و تقاطع خیابان جباری و شهرک یاس در حصارک بالا و حیدرآباد غربی به بهره‌برداری رسید.
وی بخش دوم رفع انفصال را تقاطع میان‌جاده ذکر کرد که به دلیل اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار امام خمینی (ره) و شهید بهشتی و ایستگاه قطار شهری موجب جابه‌جایی مسیر لوله‌گذاری فاضلاب شد.
مدیرعامل آبفای استان البرز بیان داشت: در مناطق حیدرآباد شرقی، کوی امامیه و کوی قایم، خیابان اشتراکی جنوبی، شاهین ویلا و صوفی آباد حدود 40 کیلومتر از شبکه اجرا شده آماده بهره‌برداری شد.
مدیرعامل آبفای البرز با اشاره به اینکه با این اقدامات بیش از 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شبکه فاضلاب به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هم اکنون در استان البرز 546 هزار نفر زیر پوشش شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب هستند که با احتساب 9 هزار اشتراک جدید و آماده نصب، تعداد اشتراک‌های فاضلاب به 66 هزار و جمعیت زیرپوشش آن به 636 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار