حسینیه سیدالشهدای روستای زلزله زده درویشی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 15 June 2015
تابناک بوشهر: سید حمید موسوی مدیر عامل موسسه دریا ساحل قرارگاه خاتم الانبیاء قرب نوح بعد از ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از این حسینیه اظهار داشت: مجموعه قرار گاه خاتم الانبیاء در راستای محرومیت‌زدایی تا کنون پروژه‌های خوبی در بخش‌های مختلف اعم از راهسازی، مساجد، پتروشیمی، گاز، نفت و غیره انجام داده است.

وی افزود:  در حال حاضر پروژه‌های خوبی توسط این قرارگاه در سطح کشور انجام شده و یا در دست اجرا است که کمک خوبی برای دولت و خدمت به مردم است.

موسوی بیان کرد: تلاش داریم هر پروژه‌ای که در سطح کشور اجرا می‌شود یک پروژه محرومیت زدایی نیز تا شعاع ۷۰ کیلومتری این پروژه در راستای محرومیت زدایی انجام شود.

وی ادامه داد: امروز خوشحال و خرسندیم که پروژه‌های اجرا شده یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسند و توانسته‌ایم خدمتی برای مردم انجام دهیم.

سید حمید موسوی اضافه کرد: حسینیه سید الشهدای روستای زلزله زده درویشی با اعتبار یک میلیاردو۲۰۰ میلیون ریال و با زیر بنای ۲۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

موسوی یادآور شد: این پروژه بعد از زلزله دلخراش بیستم فرودین ماه سال ۹۲ عملیات اجرایی آن آغاز شد و امروز نیز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

در این مراسم فرماندار شهرستان دشتی، امامان جمعه خورموج و کاکی و برخی مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار