تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری حدود 10 هزار و 800 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی و گردشگری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۴۸۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 29 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی در مراسم افتتاحیه همزمان 82 پروژه عمرانی شهرستان شهرکرد به صورت همزمان و به وسیله ویدئو‌کنفراس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: طی 4 سال گذشته در چهارمحال و بختیاری حدود 10 هزار و 800 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی و گردشگری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
وی با اشاره اینکه دولت یازدهم درحالی فعالیت و عملکرد خود را آغاز کرد با مشکلات فراوانی اعم از تحریم‌ها و قطعنامه‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران مواجه بود، تصریح کرد: خوشبختانه دولت مذکور با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تعامل و همکاری میان مسئولین، مشکلات موجود را مرتفع کرد.
سلیمانی دشتکی گفت: در ابتدای دولت یازدهم آبرسانی به 220 شهر و روستای استان با تانکر انجام می‌شد که در حال حاضر به کمتر از 40 روستا رسیده است .
استاندار خاطرنشان کرد: همچنین در طی چهار سال گذشته افزایش طول بزرگراه‌های استان از 110 به 350 کیلومتر از راه‌ها و احیای ناوگان حمل و نقل را از دیگر اقدامات دولت گزارش کرد.
وی خدمات‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در تمامی مناطق محروم به بیماران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در استان یک هزار و 60 تخت بستری بیمار وجود دارد و 400 تا 500 تخت نیز در حال تجهیز هستند.
سلیمانی دشتکی در ادامه اظهار کرد: قرارداد ساخت بیمارستانی با قرار‌گاه خاتم‌الانبیا در شهرکرد نیز منعقد شده است.
استاندار بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد مردم‌سالاری دینی و آزادی بیان در کشور دانست و گفت: اکنون بر خلاف دوران قبل از انقلاب مردم با آرای خود رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و به صورت غیر مستقیم رهبر را نیز انتخاب می‌کنند.
وی بهره‌برداری از 12 کیلومتر کمربندی شمال شهر، آزاد‌سازی خیابان کاشانی، تجهیز پنج هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم نوین آبیاری، چهار‌خطه شدن جاده شهرکرد- بن و شهرکرد – سامان، افتتاح دانشکده دندانپزشکی، کاشت گیاهان دارویی و گل محمدی در حدود 40 هکتار از اراضی کشاورزی و بهره‌برداری از فرهنگسرای بزرگ شهرکرد را نیز از اقدامات خطیر دولت یازدهم در شهرستان شهرکرد برشمرد.
در این آئین به مناسبت ششمین روز از هفته دولت به صورت همزمان در شهرستان شهرکرد 82 پروژه در بخش‌های صنعت و معدن، روستایی، علوم پزشکی، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، و ... افتتاح و هشت پروژه عمرانی نیز کلنگ‌زنی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار