مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: سهم اشتغال خالص البرز در راستای برنامه ششم توسعه کشور ۳۳ هزار نفر است.
کد خبر: ۴۹۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 20 September 2017
به گزارش تابناک : اسماعیل خلیلی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بخش اشتغال استان  طی سنوات اخیر زحمات فروانی کشیده شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده پیرو تثبیت اشتغال در البرز، افزود: در بحث بانک‌ها گاهی اوقات پول ردوبدل نشده و در این میان تنها اسناد جابه‌جاشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز بابیان اینکه جمعیت فعال اقتصادی استان البرز ۸۰۰ هزار نفر است، تصریح کرد: استان لرستان با جمعیت اقتصادی ۷۰۰ هزارنفری موفق به ثبت ۲۵ هزار نفر در طرح کارورزی شده درحالی‌که این آمار در البرز تنها به ۶ هزار نفر رسیده است.

خلیلی میزان ثبت‌نام در کل سامانه‌های کاریابی را ۳۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۹۰ هزار بیکار در البرز وجود دارد که از این میزان  ۴۵ هزار نفر را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز  با اشاره به وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ادامه داد: حقوق و مزایا در کرج برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کم است.

وی گفت: سهم اشتغال خالص البرز در راستای برنامه ششم توسعه کشور  ۳۳ هزار نفر است تا نرخ بیکاری از ۱۲.۵ درصد به ۸ درصد کاهش یابد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار