رییس سابق کمیته بهکاپ خراسان رضوی معتقد است نابسامانی‌ها و عدم حمایت‌ لازم از سوی هیات گلف خراسان‌رضوی زمینه‌ساز استعفای وی از کمیته بهکاپ استان شده‌است.
کد خبر: ۴۹۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 24 September 2017
به گزارش تابناک : مهدی طاهری در خصوص استعفای خود از کمیته بهکاپ اظهار کرد: هیات گلف خراسان‌رضوی حمایت و همکاری لازم را با کمیته بهکاپ استان نداشت و به تنهایی و بدون هیچگونه حمایتی نمی‌توانستم کمیته بهکاپ را اداره کنم. البته در زمان حضور پورتقی رییس سابق هیات گلف که مدت زمان همکاری من با ایشان خیلی کم بود، حمایت‌ لازم از سوی هیات به خوبی شکل می‌گرفت.

وی افزود: پس از پورتقی، عباسی سرپرست جدید هیات گلف اعلام کرد بعد از سه ماه رییس جدید هیات مشخص خواهد‌شد، اما نه تنها رییس هیات گلف استان مشخص نشد بلکه عباسی درمسابقات بین‌المللی که در مشهد برگزار شد، مشکلاتی را برای کمیته بهکاپ به‌وجود‌آورد. همچنین با وجود اطلاع‌رسانی برگزاری انتخابات جهت انتخاب رییس جدید هیات گلف، اقدامی شل نگرفت و بعد از 6 ماه، مجددا سرپرست هیات گلف استان تغییر کرد. البته پیش از تغییر سرپرست هیات گلف، استعفای خود را به هیات داده‌بودم.

رییس سابق کمیته بهکاپ خراسان‌رضوی با اشاره‌ به عملکرد خود در طول یک‌ سال مدیریت کمیته بهکاپ خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات بین‌المللی بهکاپ با حضور 13 کشور از آسیا و اروپا در مشهد که به‌عنوان اولین رویداد بین‌المللی فرهنگی‌ورزشی مشهد 2017 نام گرفت، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بهکاپ در سال گذشته بود.

وی افزود: همچنین دو‌ ملی‌پوش خراسانی در مسابقات بین‌المللی مشهد 2017 در تیم‌ملی بهکاپ کشورمان حضور داشتند. قهرمانی کشور در تابستان سال گذشته و کسب مقام چهارم کشوری در بخش بانوان بخشی از کارنامه کمیته بهکاپ در طول مدیریت من محسوب‌می‌شود.

مهدی طاهری در خصوص استعدادیابی‌های صورت‌گرفته در این رشته ورزشی در طول مدیریت خود تصریح‌کرد: در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مشهد، پیام نور و همچنین در پارک ملت نمایشگاه برگزار کرده و حدود هزار دانشجو را آموزش دادیم. همچنین در دانشگاه‌فردوسی برای اساتید و دانشجویان کلاسی جهت آشنایی با این رشته ورزشی برگزار کردیم.

وی ادامه‌داد: بخش جانبازان و معلولین را در رشته بهکاپ فعال کردیم، این مهم در کشور برای اولین بار راه‌اندازی شد. همچنین با حضور در خانه سالمندان، بهکاپ برای سالمندان را نیز فعال کردیم.

وی افزود: در بهکاپ از جیب خود حدود 30 میلیون تومان هزینه کردم. در مسابقات بین‌المللی بدون هیچ هزینه‌ای جذب اسپانسر کردیم و حتی در اختتامیه مسابقات بین‌المللی پنج معاون وزیر را نیز به دعوت کردیم.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار