رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید براینکه دولت الکترونیک باید در استان البرز تقویت شود، گفت: توسعه صادرات مهندسی و فنی و ایجاد بانک اطلاعاتی بخش خصوصی بسیار مهم است و باید از حرکت‌ها و دستورات عملیاتی جزیره‌ای پرهیز شود.
کد خبر: ۵۰۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 16 October 2017
به گزارش تابناک : رحیم بنامولایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت تاکنون 251 مصوبه شامل 176 مصوبه استانی و 75 مصوب فرا استانی وجود داشته و برنامه‌ریزی‌هایی برای ایجاد اتاق کارشناسی بین بخش خصوصی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های نظارتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در توسعه بخش خصوصی نقش موثری دارند، افزود: در ارزیابی که در سه ماه اول سال 96 انجام شد شورای گفت‌وگو استان البرز در سطح کشور رتبه چهارم را کسب کرده و تعامل خوبی را با دستگاه‌های دولتی داشته است.

بنامولایی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیک باید در استان البرز تقویت شود، خاطرنشان کرد: توسعه صادرات مهندسی و فنی و ایجاد بانک اطلاعاتی بخش خصوصی بسیار مهم است و باید از حرکت‌ها و دستورات عملیاتی جزیره‌ای پرهیز شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه برگزاری ماهیانه یک جلسه شورای گفت‌وگو در شهرک‌های صنعتی ضروری است، بیان کرد: جلساتی با فرودگاه پیام کرج، دانشگاه‌ها، بانک‌های استان و بخش خصوصی انجام شده است که این هم اندیشی‌ها سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش مراکز تصمیم گیری در شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای پیشبرد بهتر تصمیم‌گیری‌ها ضرورت دارد.




منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار