مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: بیش از چهار هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در البرز فاقد مسکن هستند که ضرورت توجه بیشتر خیران و مسئولان را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 16 October 2017
به گزارش تابناک : محمد محمدی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه به مسکن مددجویان به عنوان اصلی‌ترین و پر هزینه‌ترین نیاز خانوارهای تحت حمایت، اظهار داشت: توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با هدف استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای کمک به امر خانه دار کردن مددجویان انجام شده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز 140 واحد آماده بهره‌برداری در پروژه‌های مسکن مهر را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌کند.

محمدی فرد تصریح کرد: بهره‌مندی از اعتبارات دولتی کمیته امداد، کمک خیران علاقه‌مند به فعالیت در امر مسکن محرومان، صدقات پرداختی عموم مردم، توافق با اداره کل راه‌ و شهرسازی و انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه پس انداز و آورده اولیه مددجویان راه  را برای خانه دارکردن مددجویان هموار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تاکید بر ضرورت تأمین تأسیسات زیربنایی واحدهای مسکن مهر مددجویان، اعلام کرد: طبق توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، 50 واحد در شهر جدید هشتگرد، 45 واحد در شهرک ابریشم و 45 واحد از پروژه مسکن مهر ماهدشت به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه گذشته پس از انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن، اختصاص دو میلیون تومان به هر مددجو بابت مصالح مورد نیاز ساخت مسکن، معافیت پرداخت هزینه کارشناسی اولیه، تسریع در صدور پروانه ساختمانی و نظارت رایگان بر واحدهای مسکونی مددجویان نیز در دستور کار قرار گرفت.

محمدی فرد گفت: بیش از چهار هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در البرز فاقد مسکن هستند که ضرورت توجه بیشتر خیران و مسئولان را می‌طلبد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار