معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از بررسی ۱۳ در خواست مردمی در کمسیون ماده ۵ خبر داد و گفت: علاوه بر طرح و بررسی درخواست‌های مردمی، ارتقای کیفیت در تصمیم گیریها نیز در به طور جدی در دستور کار کمیسیون ماده ۵ قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 22 October 2017
به گزارش تابناک : خسرو ارتقائی با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور بررسی درخواست های شهرداری های ماهدشت، نظرآباد، گرمدره، هشتگرد و کمالشهر جلسه کمیسیون ماده 5 برگزار شد و 13 درخواست مردمی در کمیسیون مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: در راستای شرح وظایف مصوب دبیرخانه و به منظور حرکت در راستای کیفی سازی تصمیمات، افزایش سطح کیفیت ساخت و ساز، ممانعت از رواج تخلفات و کیفیت بخشی به زندگی شهری حدودا 5 مورد از موارد بررسی شده در جلسات کمیته فنی به بازدید از سطح شهر، موقعیت درخواست ها و نواحی منفصل شهری اختصاص یافت.
ارتقائی اضافه کرد: نتایج این بازدیدها منجر به تغییر دربرخی از ضوابط اعم از شفاف سازی ضوابط اجرای احداث آسانسور، افزایش ارتفاع پیلوت در ساختمان های مسکونی، افزایش ارتفاع تجاری و ... می شود.
در این جلسه از تعداد حدود 8 پرونده پس از بررسی و بازدید در جلسه کمیته فنی و در نهایت امروز به ریاست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری، دبیری مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور اعضای کمیسیون تشکیل شد، مورد تصویب قرار گرفت.






منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار