فرمانده نیروی انتظامی البرز از دستگیری باند سرقت به عنف و وکیل قلابی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 22 October 2017

به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۴۳ کیانمهر، مبنی بر سرقت اموال وی شامل یک دستگاه خودرو پژو پارس، ۲۱ میلیون تومان  وجه نقد، یک دستگاه POS بانکی و مبلغ ۴ میلیون تومان  چک‌بانکی از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، موضوع جهت پیگیری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی تصاویر آلبوم مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان شدند.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت وجوه نقد و چک‌های مالباخته با همدستی دو نفر مرد و یک نفر زن اعتراف کرده و در خصوص خودرو سرقتی نیز اقرار کرد که خودرو را دریکی از پارکینگ‌های شهر تهران رها کرده است.
وی گفت: در بازرسی از منزل متهم مقادیری مدارک و اسناد و قراردادهای جعلی وکالت مربوط به افراد مختلف کشف‌شده و در بررسی تخصصی اسناد مشخص شد که اعضای باند با تهیه و جعل مهر وکالت از شهروندان کلاه‌برداری می‌کردند.
این مقام انتظامی بابیان اینکه تاکنون تعداد ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی‌ شده‌اند، گفت: متهم اغلب افراد کهنسال و کم‌سواد را که فاقد اطلاعات کافی قضایی هستند را در دادسراهای شهرستان‌های استان تهران و البرز شناسایی کرده و با ارائه کارت ویزیت جعلی به‌عنوان وکیل و فردی بانفوذ در دادگاه‌ها و دیوان عالی کشور از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی البرز سایر اعضای باند نیز دستگیر و همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار