عضو هیئت‌مدیره تیم فوتبال اُکسین استان البرز هدف این تیم را صعود به لیگ برتر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 27 October 2017
به گزارش تابناک : صادق حسنوند با اشاره به وضعیت مناسب تیم اُکسین پس از بازی با ماشین‌سازی تبریز، اظهار کرد: تیم اُکسین با وقفه نسبت به ابتدایی فصل لیگ آزادگان بسته شد ولی نتایج بسیار خوبی را طبق برنامه از لیگ دسته اول به دست آورد.

وی برنامه‌ریزی تیم را کسب چهار امتیاز در دو بازی دانست و افزود: در چند بازی پیش روی لیگ دسته اول بازی‌ها نسبتاً راحت‌تری در انتظار تیم است که امیدواریم با پیروزی به لیگ برتر صعود کنیم.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه اُکسین البرز با اشاره به مسابقه پیش رو با تیم گسترش فولاد تبریز در چارچوب مسابقات جام حذفی، تصریح کرد: تقابل علی لطیفی و فیروز کریمی یک بازی شاگرد و استاد است که اگر این بازی را پیروز شویم در جام حذفی نیز کار خوبی انجام می‌شود.

تیم اُکسین از داوری‌ها ضربه‌های زیادی خورده است

وی بابیان اینکه باشگاه تمام تعهدات خود را نسبت به بازیکنان پرداخت می‌کند، افزود: انتظار باشگاه اُکسین از هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همکاری برای کاهش بخشی از هزینه‌های برگزاری مسابقه در استان است.

حسنوند با تأکید بر اینکه اولویت اصلی تیم اُکسین صعود به لیگ برتر است، گفت: اولویت‌های باشگاه به‌خوبی تعیین‌شده است اگر در بین هشت تیم اول لیگ آزادگان قرار بگیریم اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: اُکسین از داوری‌ها ضربه‌های زیادی خورده است باید نظارت بیشتری به داوری‌ها لیگ دسته اول صورت گیرد و سهمیه صعود لیگ آزادگان به لیگ برتر نیز سه تیم بسیار بهتر از دو تیم است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار