معاون امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز فروش بن کتاب سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 01 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،پریسا محمدی از پیش فروش بن‌ کتاب سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خبر داد و اظهار داشت: فروش این بن ها از 10 آبان‌ماه آغاز شده و تا شانزدهم همین ماه ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تخفیف 20 درصدی بن‌های خرید کتاب در این نمایشگاه، تصریح کرد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه‌ها و ناشران است و برخی از غرفه‌داران و ناشران نیز کتاب‌های خود را با تخفیف 10 درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه 20 تا 25 آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به مدت 6 روز در محل نمایشگاه‌ دائمی استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه، همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 برای بازدید عموم و علاقمندان دایر است.

محمدی اضافه کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن‌های تخفیف خرید کتاب و صرفه‌جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار