سرمربی تیم اکسین البرز گفت: دو هفته پیش مدیرعامل تیم فوتبال اکسین قصد کناره‌گیری از لیگ آزادگان را داشت.
کد خبر: ۵۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 07 November 2017
به گزارش تابناک : علی لطیفی با اشاره به اینکه دو هفته پیش مدیرعامل تیم فوتبال اکسین قصد کناره‌گیری از لیگ آزادگان را داشت، اظهار داشت: زمان خاصی برای  کناره‌گیری وجود ندارد و مالک اکسین البرز بخش خصوصی است ولی متاسفانه داوری‌ها به ضرر اکسین در طول فصل سوت زدند.

وی با بیان اینکه گل اکسین در بازی مقابل ملوان سالم بود و به ناحق آفساید اعلام شد، بیان کرد: داوری‌ها بر روی روح و روان مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تاثیر نامناسبی دارد.

سرمربی تیم اکسین البرز با تاکید براینکه اگر داوری روند معمولی برای اکسین داشت این تیم با امتیازات بیشتری در صدر جدول بود، ادامه داد: 10 امتیاز در نتیجه داوری‌ها برای اکسین کسر شده و این روند متناوب برای تیم فاجعه‌بار است.

وی با بیان اینکه 3 پنالتی در خانه اکسین البرز برای این تیم گرفته نشد، افزود: شکایت‌ها از داوری نهایت با یک عذر خواهی پایان می‌پذیرد و چون اکسین البرز تماشاچی زیادی ندارد این مشکلات گریبان‌گیر این تیم است.

علی لطیفی با تاکید بر اینکه نمایش اکسین در بازی‌ها  فراتر از لیگ دسته اول است، عنوان کرد:  اکسین از هفته هشتم به دلیل مصدومیت‌های متناوب ترکیب اصلی خود را ندارد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار