معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از حضور پرشور تیم های استان البرز در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 16 November 2017
به گزارش تابناک :‌ سید علی اکبر میروکیلی با اشاره به حضور پر رنگ تیم های البرزی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اظهار داشت: ۳۰ تیم دانش آموزی و ۱۵ تیم دانشجویی البرز در بخش تولید محتوای دیجیتال این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان این که در رویداد  تولید محتوای دیجیتالی این نمایشگاه بخش عمده  تیم های شرکت کننده از استان البرز هستند، افزود: رقابت تیم های شرکت کننده در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در موضوعات آزاد مانند سلامت، پزشکی، فنی مهندسی، خدمات پشتیبانی و سبک زندگی خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به محورهای یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز اشاره کرد و گفت: نرم افزارهای تلفن همراه، وب سایت ها و نرم افزارهای چند رسانه ای از محورهای اصلی این نمایشگاه خواهد بود.

میروکیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در ۹ بخش، یادآور شد: ۱۵۰ تیم در بخش کسب و کارهای نوپا حضور دارند که ۳۰ درصد آن را تیم های البرزی تشکیل می دهند.


یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تا ۲۶ ابانماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران، ادامه خواهد داشت.





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار