مدیرعامل ستاد دیه ایلام ؛
مدیرعامل ستاد دیه ایلام گفت:برای آزادسازی 124زندانی غیرعمد استان نیاز به کمک 160 میلیارد ریالی خیرین است.
کد خبر: ۵۳۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 28 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علی حسنوند  اظهار کرد: قریب به 160 میلیارد ریال نیاز است تا بتوانیم زندانیانی که شرایط رهایی را دارند، آزاد کنیم.
 
وی یادآور شد: این افراد کسانی هستند که به خاطر مشکلات مالی ، مهریه ، نفقه و دیه در زندان به سر می برند.
 
مدیرعامل ستاد دیه ایلام تاکید کرد: با کمک خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادی 65 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فراهم شده است.
 
حسنوند یادآور شد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از 43 میلیارد ریال بود که با پیگیری های این نهاد و گذشت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد که بیش از 19 میلیارد ریال از این مقدار با گذشت شاکیان بوده است.
 
وی آموزش و فرهنگ ‌سازی در حوزه‌های مختلف جرم ‌شناسی و پیشگیری از ارتکاب جرم را از مسائل مهم مورد توجه مسئولان اعلام کرد و افزود: بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد که سهوی دچار اشتباه و خطا شده‌اند نسبت به عواقب عدم رعایت قوانین نا آگاه بودند و اگر آموزش‌های لازم به آنها ارائه می‌ شد، دچار مشکل و حبس نمی ‌شدند.
 
مدیرعامل ستاد دیه ایلام از شکات خواست تا با روحیه گذشت برای رضای خداوند متعال و شادی خانواده های افراد زندانی که مرتکب جرائم غیرعمد شدند، گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
حسنوند گفت: این امر خداپسندانه نه تنها باعث رفع مشکلات تعدادی از خانواده‌ها و دعای خیر آنان می ‌شود بلکه بدون شک فرد خیر در نزد خداوند متعال مستحق اجر و پاداش معنوی بی ‌شماری خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: شماره حساب ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد 0207424920001 بانک ملی شعبه شهدا به نام ستاد دیه استان ایلام است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار