معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين خبر داد
معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان آتش‌سوزی منزل مسکونی ویلایی در روستای وثوق‌آباد قزوین اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 22:44 دقیقه روز پنج شنبه دوم آذر ماه سال جاری، از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی در روستای وثوق‌آباد قزوین خبر داده شد که بلافاصله تعداد هفت نفر از آتش‌نشانان ایستگاه شهید بابایی و باغ دبیر به همراه دو دستگاه خودروی ویژه اطفاء حریق در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند تمام قسمت‌های این واحد مسکونی خالی از سکنه به شدت طعمه حریق شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.

وی با اشاره به حضور عوامل اداره برق در محل حادثه افزود: آتش‌نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام کرده و با توجه به اظهارات مالک مبنی بر وجود تعدادی کپسول گاز در محل، با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفا حریق از چند جهت به کانون حریق نزدیک شده و ضمن خنک کردن این کپسول‌ها به منظور جلوگیری از انفجار، سرانجام شعله‌های سرکش آتش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطفاء و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل محل حادثه به مالک اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی هم از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار