استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مراکز علمی و دانشگاه‌ها به عنوان خاستگاه پژوهش بوده که باید در زمینه انتقال داده‌ها و پیشرفت بیش از پیش تلاش کند.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در دنیا اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که امروز صورت می‌گیرد، حاصل کنجکاوی بوده که آن را به هدف نهایی می‌رساند.

وی با بیان اینکه پژوهش ابعاد مختلفی دارد، افزود: برای رسیدن به یافته‌ها باید مدیران دستگاه‌ها، عمل به پژوهش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد رشد و پیشرفت در جامعه باشیم.

استاندار قزوین مطرح کرد: مراکز علمی و دانشگاه‌ها به عنوان خاستگاه پژوهش بوده که باید در زمینه انتقال داده‌ها و پیشرفت بیش از پیش تلاش کند.

زاهدی با بیان اینکه تصمیمات مدیران باید مبتنی بر نتایج پژوهش باشد، گفت: باید زمینه حمایت از پژوهشگران در استان فراهم شود تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

این مسؤول اضافه کرد: دستیابی به اهداف توسعه پایدار یکی از مهم‌ترین ضروریات است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و تقویت پژوهش و تحقیق در تمام عرصه‌های علمی و غیرعلمی هم صورت گیرد.

گفتنی است، در این مراسم از پژوهشگران برتر استان قزوین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار