استاندار قزوین گفت: طی جلسه‌ای با معاونت املاک آستان قدس رضوی، مشکلات آستان قدس در خصوص تملک خط انتقال پروژه انتقال آب سد طالقان رایزنی و پیگیری لازم صورت گرفته و مشکل قطع به یقین برطرف می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالمحمد زاهدی در حاشیه بازدید از انتقال آب سد طالقان به قزوین واقع در روستای خوزنان شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این پروژه، 14 شهر و 194 روستای استان قزوین از آب سد طالقان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری پروژه انتقال آب سد طالقان 630 میلیارد تومان است که 130 میلیارد تومان از محل بخش خصوصی برای تصفیه‌خانه و 500 میلیارد تومان از محل بخش دولتی تأمین می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: بخشی از اعتبار خط انتقال مقرر شده از سوی بخش خصوصی تأمین شود.

زاهدی اضافه کرد: طی جلسه‌ای با معاونت املاک آستان قدس رضوی، مشکلات آستان قدس در خصوص تملک خط انتقال پروژه انتقال آب سد طالقان رایزنی و پیگیری لازم صورت گرفته و مشکل قطع به یقین برطرف می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: معاونت املاک آستان قدس رضوی با دید مثبتی که دارد، نسبت به حل مشکل موجود اقدام می‌کند گرچه موقوفه حقی دارد و باید حقش پرداخت شود.

استاندار قزوین در خصوص تأمین اعتبارات پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین توضیح داد: در صورت به توافق رسیدن با بخش خصوصی دیگر در آینده نزدیک، سهم دولت و بخش خصوصی مشخص شده و نسبت به تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین اقدام لازم صورت می‌گیرد.

زاهدی یادآور شد: امیدوارم همکاری‌های لازم در خصوص این مهم با تعامل دستگاه‌های اجرایی محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار