استاندار البرز خبر داد
استاندار البرز با تاکید بر اینکه پروژه کنارگذر شمالی کرج تنها برای البرز حایز اهمیت نیست بلکه این طرح با توجه به وسعت کاربری در سطح ملی مطرح است، گفت: این پروژه برغم تنگاهای مالی 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۵۳۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 07 December 2017
به گزارش تابناک البرز، محمدعلی نجفی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح کنارگذرشمالی گفت: مجاورت البرز با پایتخت کشور و تردد استان های متعدد کشور از البرز اهمیت این طرح را دو چندان ساخته است.

وی بیان کرد: طرح کنارگذر شمالی یکی از پروژه های مهم شهرداری کرج با سرمایه گذاری این بخش در ادامه همت اجرایی می شود.

استاندار البرز گفت: برغم تنگناهای مالی پروژه کنار گذر شمالی کرج 28 درصد پیشرفت داشته است و پیمانکاران نیز با جدیت در حال تکمیل این طرح هستند.

بر اساس این گزارش تکمیل این پروژه ملی به طول 17 کیلومتر نقش بسزایی در برون رفت از ترافیک خواهد داشت و کرج از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر مسائل زیست محیطی، نگاه گردشگری نیز در این پروژه کنار گذرشمالی دیده شده است، اظهار داشت: دولت و معاونت عمرانی نیز در بحث مالی، تملک اراضی، ایجاد دسترسی ها و دیگر مسایل از هیچ کمکی دریغ نخواهد داشت.

نجفی همچنین در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذرشمالی استان که در کارگاه عمرانی این طرح با حضور شهردار کرج و مجریان پروژه برگزار شد، گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه کنار گذرشمالی استان دریافت کرد و با قدردانی از تلاش های صورت گرفته، گفت: نگاه بزرگ و عمیق و اندیشه ای سترگ از سوی شهرداری وجود داشته که برای اجرای چنین پروژه ای در بدو امر 515 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.

وی افزود: با همراهی شورای شهر کرج و تجارب ارزشمند توام با علم و تجربه و عمل از سوی شهردار کرج و افق دید بلند، شاهد توسعه و رونق شهر خواهیم بود.

نجفی با ابراز امیدواری از اینکه پروژه با سرعت بیشتری به پیش رود، گفت: کمک های استان به شهرداری برای تکمیل طرح های توسعه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه های سیاسی و بخشی برای تکمیل این طرح وجود نداشته باشد، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه استان باید در بودجه سال 97 بودجه مناسبی را برای این طرح ببیند.
استاندار البرز گفت:دولت شرایط مالی سختی را طی می کند و اتفاقات و حوادث اخیر قابل درک است، با این وجود نهایت کمک را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص رفع معارضین و آزاد سازی اراضی در مسیر با دادستان مذاکراتی شده است، اظهار داشت: از طریق اوراق مشارکت و اسناد خزانه در کنار اعتبارات ملی و استانی شاهد تکمیل آزاد راه همت خواهیم بود.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر توجه به اولویت های زیست محیطی و بهبود وضعیت آلودگی هوای این استان که بخش عمده ای ناشی از ترددهای ملی است،افزود: کرج روزی تفرجگاه پایتخت نشینان بوده است، البرنشینان در حال حاضر تاوان ترددهای چندین میلیونی را می دهند، این حق مردم کرج نیست و ظلمی است که بر کرجی ها روا می شود.

وی همچنین بیان کرد: آزادراه شمال نیز با جدیت در حال تکمیل است و با بهره برداری بخش نخست این طرح تا فروردین ماه ترافیک قسمتی از این حوزه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

کنارگذر شمالی کرج در امتداد بزرگراه همت که قرار است اواخر امسال به بهره برداری برسد، این بزرگراه را به آزادراه کرج - قزوین متصل می کند و باعث سبک شدن ترافیک هر روزه ورودی های کرج می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار