دانشجویان، استادان و کارکنان تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند، کاروان‌های دانشگاهی در قالب ۵ گروه استادان، دختران مجرد، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها راهی عتبات عالیات خواهند شد.
کد خبر: ۵۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 15 December 2017
به گزارش تابناک : هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ۹۶ آغاز و اردیبهشت ۹۷ به پایان می‌رسد و وام ویژه عتبات همچون دوره‌های گذشته به زائرین دانشگاهی اعطا خواهد شد.
دانشجویان مشمول برای دریافت مجوز خروج از کشور برای زیارت عتبات عالیات نیازی به سپردن وثیقه نقدی ندارند. دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند اگر در قرعه‌کشی انتخاب شوند تن‌ها با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و تعهد‌نامه محضری می‌توانند برای زیارت عتبات اقدام کنند. پذیرفته شدگان در قرعه‌کشی پس از ثبت‌نام نهایی باید مدارک خود را به استان محل تحصیل خود ارائه دهند تا روند صدور مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی آغاز شود.
دانشجویانی که از طریق ستاد به عتبات عالیات اعزام شوند با ضمانت ستاد مجوز خروج از کشور را دریافت می‌کنند و ضمانت این ستاد کفایت خواهد کرد لذا نیازی به ارائه وثیقه نقدی نخواهند داشت. متقاضیان زیارت عتبات باید از معافیت تحصیلی برخوردار باشند و در صورت اتمام سنوات تحصیلی امکان دریافت مجوز خروج از کشور برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.
همچنین ثبت‌نام زوج‌های دانشجو هم به این صورت است که دانشجو بودن یکی از زوجین کافیست و لزومی به دانشجو بودن دو نفر نیست. دانشجویان متاهل که هر دو دانشجو می باشند هم فقط یکبار مجاز به ثبت‌نام در عتبات خواهند بود و نمی‌توانند به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند. همچنین زائرین می‌توانند به همراه همسر و دو فرزند در کاروان‌های متاهلی ثبت‌نام کنند.
ارائه تسهیلات به زوج‌های دانشجو به زائر اصلی و همسر به صورت جداگانه تعلق می‌گیرد و در زوجینی که فقط یک نفر دانشجوست، وام به فرد غیر دانشجو هم تعلق می‌گیرد.






منبع : دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار