رئیس کمسیون عمران شورای شهر تاکید کرد
رئیس کمسیون عمران شورای شهر کرج گفت: با توجه به اینکه انسان‌محور بودن برنامه‌های شهر کرج موردتوجه است لازم است برای بهبود وضعیت ترافیکی و به‌خصوص وضعیت پیاده‌روها در کرج اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 17 December 2017
به گزارش تابناک البرز، مهدی حاجی قاسمی در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر کرج که صبح امروز  برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن روز حمل و نقل و ترافیک گفت: امید است در راستای توسعه این بخش در سطح استان و شهر کرج اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

وی بابیان اینکه توسعه وضعیت حمل‌ونقل عمومی از اولویت‌های شورای شهر کرج است اظهار داشت: برای توسعه حمل‌ونقل عمومی اقداماتی از قبیل مسیرهای بی آر تی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و لازم است برنامه‌ها و اقدامات مربوط به آن، هر چه زودتر به صورت زیرساختی و برنامه ریزی شده انجام شود.

حاجی قاسمی با اشاره به لزوم توجه شورا به انسان‌محور بودن برنامه‌های شهر کرج گفت: بهبود وضعیت پیاده‌روها ازجمله اقداماتی است که لازم به پیگیری شهرداری است و افراد عادی جامعه و معلولین باید بتوانند از مسیرها به راحتی عبور کنند.

رئیس کمسیون عمران شورای شهر کرج افزود: با توسعه دستگاه‌های حمل‌ونقل هوشمند که به‌تازگی این کار شروع‌شده است، قطعاً می‌توان مشکلاتی در زمینه سرعت‌گیرها و عدم رعایت قوانین را کنترل نمود.

وی با اشاره به اهمیت انجام و اتمام پروژه‌های سنگین جاده‌ای تصریح کرد: برای حل مشکلات قابل‌توجه در بحث ترافیک شهری، لازم است به پروژه‌های سنگین جاده‌ای شهر نیز توجه ویژه‌ ای شود، چراکه این مسئله می‌تواند کمک شایانی برای رفع معضلات در جاده‌ها و حمل‌ونقل شهری باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار