تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان شهرستان شهرکرد با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید شیرینی در شب یلدا گفت: قیمت انواع شیرینی مربوط به مصوبه دو ماه گذشته بوده و قیمت انواع شیرینی در این ایام هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 17 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرشاد امینیان در خصوص قیمت شیرینی در شب یلدا، اظهار کرد: انواع شیرینی با توجه به نزدیکی به شب یلدا افزایش قیمت نخواهد داشت و قیمت‌های فعلی مربوط به مصوبه دو ماه گذشته است.
امینیان در ادامه افزود: قیمت مصوب شده در دو ماه اخیر نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی مواجه شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون قیمت پنج نوع از اقلام پر مصرف از جمله شیرینی خامه ای هر کیلوگرم 16 هزار تومان، شیرینی دانمارکی هر کیلوگرم 13 هزار تومان، شیرینی زبان و پاپیونی هر کیلوگرم 15 هزار، نارگیلی 17 هزار تومان و هر کیلوگرم کیک یزدی 10 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان شهرستان شهرکرد تصریح کرد: با نزدیک شدن به شب یلدا تقاضا برای خرید انوع شیرینی افزایش خواهد داشت و تمامی شیرینی فروشان این شهرستان آمادگی لازم برای تأمین نیاز مربوط به این شب را دارند.
وی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه گفت: قیمت مواد اولیه مربوط به تهیه شیرینی همواره در حال نوسان است و در حال حاضر نیز بیشترین افزایش قیمت مربوط به تخم‌مرغ است ولی این افزایش قیمت ‌تخم مرغ در قیمت شیرینی لحاظ نشده است.
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: قیمت برخی از اقلام شیرینی با توجه به افزایش برخی از مواد اولیه بسته به درخواست مشتریان افزایش خواهد یافت که این افزایش قیمت بر عهده واحد صنفی آن خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار