عضو شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: طی پنج سال گذشته هیچ اتفاقی در شهرک منظریه شهرکرد رخ نداده و به زیرساخت‌های ساده‌ای مثل آسفالت، جداول، فضای سبز و... این منطقه توجه نشده است.
کد خبر: ۵۴۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 20 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد رئیسی اظهار کرد: سعی شده تا از ظرفیت سرمایه‌گذران در شهرک منظریه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهرکرد چشم‌انداز ویژه‌ای برای سایت مسکن مهر منظریه دارد، افزود: بستر مناسبی به لحاظ تپه‌ها و کوه‌های اطراف در این بخش شهر وجود دارد که می‌توان از آن به شرط مدیریت صحیح و استفاده از توان بخش خصوصی بهره برد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی باید وضعیت منظریه را مشخص کند، ادامه داد: مسکن مهر یک طرح مثبت در دولت نهم برای خانه‌دار شدن قشر آسیب‌پذیر بود که مورد بی‌مهری قرار گرفت.

رئیسی با تاکید بر اینکه طی پنج سال گذشته هیچ اتفاقی در شهرک منظریه شهرکرد رخ نداده و به زیرساخت‌های ساده‌ای مثل آسفالت، جداول، فضای سبز و... این منطقه توجه نشده است، عنوان داشت: باید به وضعیت پیمانکاران متخلف در سایت مسکن مهر منظریه رسیدگی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز واگذاری سایت مسکن مهر منظریه به شهرداری شهرکرد انجام نگرفته است در حال که شهرداری شهرکرد به این منطقه خدمات شهری ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار