نماینده مردم کرج:
کمک به افزایش درآمد دولت اصل و اساس کار در بودجه است، 90 درصد نمایندگان مجلس به این مهم بی توجه بوده و فقط به دنبال کسب بودجه برای استان خود هستند.
کد خبر: ۵۴۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 23 December 2017
به گزارش تابناک البرز، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه درتلاش هستیم تا درآمد دولت را به گونه ای افزایش دهیم تا مردم متحمل فشار نشوند، گفت: بدون تحقق این موضوع نباید از دولت توقع موفقیت داشت.
 
عزیز اکبریان روز شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که با حضور وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات در حال برگزاری است، افزود: باید مسیرهایی برای افزایش درآمد دولت داشت تا کارخانه های نیمه تعطیل بسته نشود.
این نماینده مجلس همچنین گفت: باید به این نکته توجه داشت که اگر درآمد دولت افزایش نیابد، نباید از آن توقع موفقیت داشت.

وی ادامه داد: کمک به افزایش درآمد دولت اصل و اساس کار در بودجه است، 90 درصد نمایندگان مجلس به این مهم بی توجه بوده و فقط به دنبال کسب بودجه برای استان خود هستند.

اکبریان گفت: امروز 97 درصد بودجه در حقوق ها می رود حتی به بودجه جاری نیز تزریق نمی شود.

وی اضافه کرد: امروز مساله موسسات مالی و اعتباری در حال حل شدن است و باید جوسازی ها را در فضای مجازی مدیریت کرد، گرچه سپرده های کمتر از 200 میلیون تومان در حال بازگرداندن به مردم است.

اکبریان ادامه داد: اگر این مهم مدیریت نشود پول هایی که دست مردم می افتد سر از ارز، سکه و دلالی در می آورد که باید بورس را فعال کرد تا این پول ها را جذب کند.

نماینده مردم کرج افزود: استان البرز سه دهم درصد خاک ایران را با تراکم جمعیتی بالا دارد و مهاجرت از مشکلات آن به شمار می رود، گر چه ظرفیت های قابل توجهی در صنایع و کشاورزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تازمانی که اختیارات اقتصادمقاومتی کم است نمی توان به نتایج دلخواه رسید.

اکبریان خطاب به وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات، گفت: قول مسافربری کردن فرودگاه پیام به البرز داده شده بود و قراردادهای واگذاری زمین که 20 ساله است باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: قرارداد مشترکی که سایپا با شرکت چینی بسته مشکل دارد، باید از ساوجبلاغ انتقال داده شود و سایپا در شهرهای دیگر زمین برای توسعه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار